
Kontor og administration
Øg trivslen og reducer sygefraværet Den rigtige rengøring er med til at skabe et godt indeklima, som giver gladere og mere effektive medarbejder samtidigt med, at risikoen for sygdomssmitte reduceres.
Vores store erfaring gør, at vi kan løse stort set alle rengøringsopgaver. Nogle af de mest almindelige opgaver vi løser er:
Kontorrengøring
Butiksrengøring
Trappevask
Vinduespolering
Håndværkerrengøring
Industri- og produktionsrengøring
Specialopgaver
En af fordelene ved et samarbejde med Dansk Servicepartner er, at vi kan tilbyde en skræddersyet rengøringsløsning, der kommer hele vejen rundt om jeres rengøringsbehov.
I får således en samarbejdspartner, der kan rådgive om og løse alle jeres rengøringsopgaver.
Øg trivslen og reducer sygefraværet Den rigtige rengøring er med til at skabe et godt indeklima, som giver gladere og mere effektive medarbejder samtidigt med, at risikoen for sygdomssmitte reduceres.
Øg omsætningen med den rigtige rengøring Den rigtige butiksrengøring sørger for, at I har en indbydende butik, som er behagelig for jeres kunder at handle i. Det tiltrækker nye kunder
Hos Dansk Servicepartner forstår vi, at virksomheder ikke er ens. Derfor tilpasser vi alle vores serviceaftaler, så de passer til vores kunders behov.
Det gør vi ud fra de fire hovedpunkter: behovsforståelse, rådgivning, kvalitetssikring og evaluering.
Behovsforståelse
Enhver god serviceplan starter med at forstå jeres rengøringsbehov. I samarbejde med en servicerådgiver får vi klarlagt hvilke opgaver, der skal løses i jeres virksomhed.
Rådgivning
Vores erfarne servicerådgivere bidrager med konkrete løsninger på jeres rengøringsopgaver. Vi kommer også med eventuelle inputs til forebyggende tiltag, som kan reducere rengøringsbyrden i jeres virksomhed.
Kvalitetssikring
For at sikre en høj og ensartet kvalitet i rengøringen fører vi løbende tilsyn med vores medarbejdere og indgår i dialog om potentielle kvalitetsforbedringer.
Evaluering
Jeres rengøringsbehov kan ændre sig over tid. Vi gennemgår derfor jævnligt serviceaftalen, for at sikre, at den fortsat er aktuel.
Hos Dansk Servicepartner har vi mere end 30 års erfaring indenfor erhvervsrengøring. Det betyder, at vi helt sikkert før har løst opgaver, der minder om jeres. Vores medarbejdere ved derfor hvordan opgaverne skal løses for at opnå det bedste resultat. På den måde kan I trygt overlade jeres rengøringsopgaverne til os med vished om, at vi tager os godt af jeres lokaler og inventar.
Ingen virksomheder har hverken tid eller lyst til at spilde tid og penge på rengøring, der ikke fungerer. Derfor er vi stolte af, at kunne levere stabil rengøring i høj kvalitet hver gang vi møder ind. Så slipper i for besværet og bekymringerne og kan koncentrere jer om det, der skaber værdi for jeres virksomhed.